12 Temmuz 2016 Salı

Gerçek Bir Adam Doğaüstü Olandır

Vücuduma isabet ediyor şimşek
Tepeden tırnağa her yerimi dolaşıyor akım
Karanlık gecenin altında ay, gizlenmiş herşeyin ışığı
Korku kalplerde geziniyor
Ve rüzgarın uğultusu kulakları tırmalıyor
Yağmur damlaları alıp götürüyor ve
Çamur olmuş toprağa karışıp gidiyor korkum
Gecenin içindeki şeylerden biri oluyorum

Seni uyutmayan ne varsa yüzleşiyorum
Korktuğun ne varsa savaşıyorum
Gözlerini yumduğun herşeyi görüyorum
Yorganını başına çektiğin anlarda
Dışardayım, açım, susuzum
Geziniyorum gecenin diyarında

Cesaret bir silah korkuyu kalbimde vuran
Bu yüzden kalpsizim gecenin içindeki şeylere karşı
Sonumu getirdiklerini sandıklarında gerçeğe gitmiş olacağım
Işıklar sönüyor
Ve gölgeler hareket etmeye başlıyor
Pür dikkat kesilen kulaklar dinliyor
Ve saatin tik takı, dışardaki seslerle birlikte
Gecenin sessizliğine karışıyor
Adım atıyorum bu sessizliğe

Seni uyutmayan ne varsa yüzleşiyorum
Korktuğun ne varsa savaşıyorum
Gözlerini yumduğun herşeyi görüyorum
Yorganını başına çektiğin anlarda
Dışardayım, açım, susuzum
Geziniyorum gecenin diyarında

Korkunun sakladığı gerçeğe gözlerimi açıyorum
Adım atıyorum kendi yolumda
Herşeyden daha çok saklanıyorum geceye
Onların korkusu oluyorum ve yumuyorlar gözlerini
Göremeyecekler geldiğimi

Seni uyutmayan ne varsa yüzleşiyorum
Korktuğun ne varsa savaşıyorum
Gözlerini yumduğun herşeyi görüyorum
Yorganını başına çektiğin anlarda
Dışardayım, açım, susuzum
Geziniyorum gecenin diyarında


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder