3 Kasım 2013 Pazar

Burada Bir Adam Bekliyor

Anlamsız bir boşluktayım
Belki de sadece öyle düşünüyorum
Karar vermediğim için belki
Öylesine durduğum için,beklediğim için
Konuşmalı mıyım yoksa beklemeli miyim daha
Bir işaret gelecek mi
Yoksa ben mi uyandırmalıyım hayallerimi gerçekleşmeye

Günün ardında gelecekleri bekliyorum
Cesaretim var mı bilmiyorum
Tek bildiğim vazgeçmediğim
Sadece denemiyorum
Perdeler kapanır mı yoksa
Güneş girer mi içeri

Bilmediğim bir yerdeyim
Belki de bakmıyorum
Bakıpta görmüyorumdur belki
Güneş doğmadığı için
Isınamadığımdan bu fikre henüz
Adım atmalı mıyım yoksa beklemeli miyim daha
Bir işaret gelecek mi
Yoksa güneşi mi uyandırmalıyım dünyama

Tepenin ardında gelecek ışığı bekliyorum
Sonuç ne olacak bilmiyorum
Tek bildiğim cesaret edeceğim
Sadece taşması lazım içimden hislerimin
Kapı kapanır mı  yoksa
Güneş girer mi içeri

Elimden geleni yapmayı mı bekliyorum
Sadece olacakları mı
Her güneş doğduğunda gün gelmez
Hep böyle kalır mı
Güneş doğar mı dünyama



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder