4 Şubat 2013 Pazartesi

İÇTEKİ SAFLIK

Fakirim,ceplerim boş,
Fakirim,hiçbişeyin sahibi değilim
Aklımdan ve kalbimden başka...
Çünkü ben istemedim satın almayı,
Tercih etmedim,
Kalpte olmanın yerine.
Aklım ve kalbim acıyor
Ama arınmakta.

Günahlarım büyük,
Vazgeçtim onlardan
Ama bilmiyorum dik mi durmalıyım,
Yoksa başım öne mi eğik?
Gel öğret bana
Ben kirlenmiş saflığım...
Evet,kirlenmiş saflık...

Bir bedel var ödenmesi gereken
Ve evet,istiyorum onu daha iyi olmak için,
Kanayış sürüyor,
Bitene kadar temiz değilim.
Doğduğumdaki temizliğe ulaşmayı diliyorum.

Bittiğinde daha çok seveceğim.
Günahlarım büyük
Ve istemiyorum.
Tek istediğim güneşi görmek.
İçinde gömülüyüm.
Gel çıkar beni
Ben kirlenmiş saflığım...
Evet,kirlenmiş saflık....

Tüm pisliğimle burdayım
Arınmak için,
Karışmak için,
Yanmak için...
İçindeki yarayım ben
Kanat beni!!evet..

Kirlenmiş saflığım ben,
Kirlenmiş..
Kirletilmiş saflığım,ben
Evet,kirletilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder